Tuesday, April 14, 2009

Adussss ni lagi tensionnnn..............

Ni aku nak kongsi pengalaman aku laa....ada satu customer aku ni kat kuala kubu baru...dia login case bgtau pc dia blank...aku pun dgn hensemnya call ler user ni...dgn harapan kot2 leh settle tru phone....yer laaa nak pi jauh tu kalu dari pj.....So aku suh dia chk cable, power point kat dinding kot2 ada problem...dia ckp dia dh chk kan...so aku suh dia tgkkan mana la tau ada plak disket kat dlm pc tu...dia kata dia x pakai pun disket pun dgn nada marah dia paksa gak suh aku datang chk.....takpela dgn bebekalkan kesabaran yg tahap dewa yg amat aku pun redah ke tempat user.......sesampai aku disana korang tau apa punca pc dia blank......ni yg aku rasa nk sepak jer user ni...dah ler aku datang jauh dengan kelajuan F1 cm kimi rekonen plak aku rasa.....kompem dapat saman...sambung balik, sampai jer aku kt sana aku cuma gi ejectkan disket dia yg tersedia ada dlm floopy disk drive dier...ishkkkkkkkkkkkkkk...bikin panas ni...dia tahu yg wa panas lalu dia belanja wa cendol ada ka patutt..........tensionnnn wooooooo

2 comments:

  1. ape kebengapnyer user nih?!!..buang masa je..
    xpe la..le la ang jalan2..

    ReplyDelete
  2. Abang....dengar kata dia dah lama tak jumpa dengan Abang.
    Dia 'rindu' kat Abang kut..?

    ReplyDelete